2017. július 15., szombat

Recept | Egészséges nasi: sült édesburgonya


Sziasztok!

Sok helyen olvastam, láttam, hogy délutáni nasi gyanánt édesburgonyát vagy más zöldséget sütnek meg. Gondoltam, én is kipróbálom.


Amire szükséged van: édesburgonya, só, bors, zöldfűszerek (én tettem amit épp találtam; rozmaring, oregánó és friss kapor rémlik biztosra), olivaolaj.

Elkészítés:
A krumplit megmostam, majd szeleteltem, mintha szalmakrumplit készítenék. Egy tálba összekevertem egy evőkanál olivaolajat a fűszerekkel, ebbe forgattam bele a krumplikat, majd sütőpapírral bélelt tepsire sorakoztattam őket. Végül ami fűszeres olaj maradt még a tálban, azt is az édeskrumplira kenegettem egy szilikonecset segítségével. Előmelegített sütőben 40 percig sütöttem, de ez függ a sütő kapacitásától is.



Számomra tömény édes volt, ezért sajttal együtt fogyasztottam. Az édessége és állaga miatt nem lesz a kedvencem (gyanítom, ezért nem vagyok oda a sütőtökért sem), de egyszer meg lehet enni. Szüleimnek például ízlett.

Ti szoktatok hasonló nasit készíteni? Eseleg másként felhasználni az édesburgonyát?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből